С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Бъдещето на храните след пандемията

Автор: Капитал 07 август 2020

Четиринадесетата класация на "Капитал" за най-големите компании в България - "Капитал 100", показва, че миналата година е върхова за фирмените приходи и печалби. Оборотите на топ 100 дружествата в страната са във възходящ тренд вече десета година след потъването по време на световната финансова криза през 2009 г. Пандемията ще пречупи тенденцията, но добрата новина е, че компаниите влизат в новата криза здрави.
Развитието на бизнеса след пандемията е интересно, затова в серия от онлайн уебинари "Капитал" покани представители на няколко ключови сектора да разкажат как им се отразява COVID кризата и какви са прогнозите им за бъдещето.
В следващото видео можете да проследите дискусията с Даниела Узунова - изпълнителен директор на "Данон Сердика", и Петър Стоилов, изпълнителен директор на "Нестле България":

Видеото и текстът са на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
Почти половината активни в интернет българи пазаруват онлайн Близо 80% предпочитат да плащат лично при доставката, показва проучване на "Нилсен адмосфер България"