С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Лидерите в хранителната индустрия използват големи бази данни, за да увеличат приходите си

Автор: Йорданка Веселинова 30 август 2019

Те вече се възползват от новите технологии за маркетинговите си проучвания

Reuters

Хранителната индустрия, която беше критикувана, че изостава с внедряването на технологиите, се променя. От 2012 г. големите компании в сектора регистрират по-малък ръст на приходите, което е знак, че не могат да диктуват вкусовете на потребителите, както го правеха в миналото. Напротив, те трябва да се съобразят с него при създаването на продуктите, а това може да се случи чрез анализ на бази данни. Следователно, за да увеличат приходите си, компаниите трябва да внедрят новите технологии при маркетинговите си проучвания, пише Financial Times.

Промяната

Black Swan е една компаниите, които променят начина, по който се правят пазарни проучвания в индустрията. Ако в миналото Procter&Gamble изпращаше служители, за да видят как американските домакини почистват дома си, готвят ястия или перат, то днес подходите са много различни.
Black Swan e британски стартъп, който събира данни от социални медии, онлайн форуми, уебсайтове за преглед на продукти, както и други източници и след това ги анализира. Така открива какво искат потребителите. Компанията използва изкуствен интелект, за да оцени кой от продуктите може да стане масово купуван.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Износът на стоки нараства с едва 1% през третото тримесечие Слабият темп идва от спад на износа на пшеница, горива и мед към други държави - членки на ЕС
Стремежът за природосъобразен живот стигна и до CSR инициатитивите Грижи за здравето, природата и общността изместват традиционната благотворителност от кампаниите на веригите за бързооборотни стоки