Регистрация

По-малко таблети и повече винили през 2017 г.

Автор: Сирма Пенкова 30 януари 2017 , 1 коментар

Ще бъдат поставени първите основи за пускане на 5G интернет мрежа, се предвижда в доклад на Deloitte

Макар потреблението на интернет и умни устройства да се увеличава с всяка изминала година, през 2017 г. продажбите на таблети в световен план ще намалеят до под 165 млн. броя, което представлява спад от 10% спрямо миналата година. Това се прогнозира в доклад на консултантската компания Deloitte за развитието на технологичния, медийния и телекомуникационния сектор.

По всичко личи, че пикът на тази технология отминава и е съвсем възможно да бъде заместена с все по-функционалните смартфони и много по-леките лаптопи. Едни от най-верните потребители на таблети са децата, но, ставайки тийнейджъри, те отново се насочват към други мобилни устройства. През 2015 г. в САЩ между 74% и 84% от децата над 14-годишна възраст имат достъп до смартфон, лаптоп или смарт телевизор. Приблизително 56% от тях път имат достъп до таблети или игрови конзоли. При проучване, направено сред американските потребители, за технологичните устройства, които ценят най-много, 76% от анкетираните поставят на първо място смартфоните си, следвани от лаптопите и дори настолните компютри. Най-малка значимост отдават отново на таблетите.

Още по темата тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души