Регистрация

През 2023 г. в "Кауфланд България" са продадени 64 млн. бройки хляб и хлебни изделия

Автор: Мара Георгиева, "Капитал" 05 февруари 2024

85% от тях са от български доставчици, като най-търсен е хляб "Добруджа"

Фотограф: Лили Тоушек

През 2023 г. в хипермаркетите на "Кауфланд България" (Kaufland) са продадени 64 млн. бройки хляб и хлебни изделия. Веригата предлагат 165 артикула хляб и хлебни изделия, като 85% от тях са от български доставчици, съобщи Иван Чернев, изпълнителен директор на компанията.

Компанията обяви, че е първата в страната, която сертифицира качеството на артикулите от пекарната си. Сертификацията се извършва от независимата организация "TÜV Nord България" и засега включва 11 продукта - различни видове хляб, тестени изделия и закуски, като броят им ще се увеличава.

Четете пълния текст на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазарът на кафе в България расте и през 2023 г. Ръстът е 12% и е резултат от вдигането на цената с 16%. Най-значим дял в продажбите има мляното кафе
Свежите витрини на "Кауфланд България" получиха сертификат за качество от TUV Austria От веригата отчитат покачващ се интерес към продуктите на щандовете, на които се предлагат над 400 пресни артикула