С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Почти половината активни в интернет българи пазаруват онлайн

Автор: Мара Георгиева 26 октомври 2020

Близо 80% предпочитат да плащат лично при доставката, показва проучване на "Нилсен адмосфер България"

Фотограф: Надежда Чипева

Само 7% от активните в интернет българи казват, че никога не пазаруват онлайн. Почти половината от запитаните пазаруват през интернет поне веднъж месечно. Това показва актуално проучване на "Нилсен адмосфер България" и Българския национален панел сред извадка от 500 анкетирани на възраст над 15 години, част от онлайн населението в страната.

Двадесет и два процента от запитаните пазаруват в интернет около веднъж на всеки три месеца, а приблизително една четвърт - по-рядко. Няма значими различия в честотата на онлайн покупките при мъжете и при жените. При възрастовата група 45-54-годишни има по-силна тенденция да се пазарува по-често по интернет, отчита проучването.

Целият текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
"JYSK България" отчете 21.7% ръст на приходите до 71.8 млн. лв. Компанията планира да открие 5 нови магазина през 2021