Регистрация

Операция "Корона" в "Билла"

Автор: Мара Георгиева 28 юни 2020

Албена Георгиева, главен оперативен директор на "Билла България", пред "Капитал"

Фотограф: Цветелина Белутова

Как се промени работата ви заради пандемията?

- Преживяхме интересен период. Имаше дни, в които целият офис работеше от вкъщи с изключение на счетоводството, където се обработват документи от доставчици, които още не са преминали към електронни фактури. Имало е дни, в които съм подписвала купища документи върху капака на автомобила, на паркинга пред дома ми. През цялото време обаче ние, тримата членове на борда, имахме много активна всекидневна комуникация онлайн. Отначало всеки ден, а после веднъж в седмицата провеждахме онлайн среща на вътрешния кризисен щаб, в който включихме 16 мениджъри от второ и трето ниво във фирмата. Непрекъснато обменяхме и обменяме опит с колегите от Австрия и с тези от другите в BILLA, в други държави. В разгара на кризата международните онлайн срещи също се провеждаха всеки ден, после през два дни, а сега веднъж седмично. В момента работният ден върви в нормален ритъм, както беше и преди кризата.

Цялото интервю е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души