С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Андрей Петров, "dm България": Целта е до края на годината магазините ни да станат поне 90

Автор: Мара Георгиева 26 май 2020

Преди дни стартира партньорството ни с foodpanda за онлайн поръчки, казва управителят на компанията пред "Капитал"

Фотограф: Велко Ангелов

Андрей Петров e председател на борда на управителите на "dm България". Той е част от ръководния екип на компанията още от нейното основаване през 2008 г. Преминал е през различни позиции като регионален мениджър "Експанзия" и ръководител на сектор "Логистика". В момента отговаря за ресор "Експанзия" и ръководи съвместно с Евелина Великова и Анна Драганова отдел "Продажби".
"Капитал" попита Андрей Петров за ситуацията на пазара по време и след въвеждане на извънредното положение.

Какъв беше ефектът от 2 месеца извънредно положение върху бизнеса ви - колко спаднаха продажбите, с колко обекта работихте, имаше ли освободени служители или в отпуск?
- Отчетохме спад на продажбите, който в зависимост от развитието на ситуацията варираше на седмична база в диапазона от 15% до 35%. Освен това се промени предпочитанието на клиентите към търговските локации. До 13 март традиционно най-посещавани бяха магазините ни в моловете. След този период забелязахме, че все повече хора пазаруват в кварталните ни филиали и в ритейл парковете. С други думи - в обекти, които са извън големите търговски центрове, по-големите части от които така или иначе бяха затворени, и където има по-големи възможности за спазване на социална дистанция.

Цялото интервю е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Топ 10 на фармацевтичните корпорации в България Фармацевтичният пазар отбеляза ръст над 7% през изминалата година
"Лидл България" и ЕБВР ще финансират добри практики на земеделски производители Не се изисква съфинансиране от стопаните при обучението им за сертифициране по стандарта GlobalG.A.P.