Приходите на софийските молове "Сердика" и "Парадайз" са нараснали с над 8%
Фотограф: Цветелина Белутова
Наематели
Данните от отчета показват, че нетните оперативни приходи на работещите български молове са се увеличили по-бързо от оборотите на наемателите, където ръстът е 4.8%. Компанията по принцип следи тези продажби, тъй като получава процент от оборотите на магазините и заменя наемателите със слаби резултати. Така през миналата година от обектите й е отпаднал брандът Forever 21, като на негово място в "Парадайз център" е влязла германската Humanic, а в "Сердика център" - турската DeFacto. Сред новите наематели в "Парадайз" са "Хиполенд", "Технополис", CCC, Nespresso и др., както и заведенията за хранене Burger King, Pizza Lab и OLA. В "Сердика" пък са влезли ASICS, Kenvelo, Miniso и s.Oliver, а голям ресторант с градина е отворила Ginger Layout.
Целият текст е тук