Регистрация

Приходите на софийските молове "Сердика" и "Парадайз" са нараснали с над 8%

Автор: Иглика Филипова 25 февруари 2020

В отчета на собственика им - южноафриканския NEPI Rockcastle, е записано, че търговският център в Пловдив ще е готов следващата есен

Фотограф: Цветелина Белутова

Нетните оперативни приходи на двата софийски мола на NEPI Rockcastle - "Сердика център" и "Парадайз център", са нараснали с повече от 8% през 2019 г., достигайки 35.9 млн. евро. Това показва годишният отчет на южноафриканския фонд. От информацията става ясно още, че третият български търговски център на фонда, който ще се намира в Пловдив, трябва да е готов следващата есен.

Наематели

Данните от отчета показват, че нетните оперативни приходи на работещите български молове са се увеличили по-бързо от оборотите на наемателите, където ръстът е 4.8%. Компанията по принцип следи тези продажби, тъй като получава процент от оборотите на магазините и заменя наемателите със слаби резултати. Така през миналата година от обектите й е отпаднал брандът Forever 21, като на негово място в "Парадайз център" е влязла германската Humanic, а в "Сердика център" - турската DeFacto. Сред новите наематели в "Парадайз" са "Хиполенд", "Технополис", CCC, Nespresso и др., както и заведенията за хранене Burger King, Pizza Lab и OLA. В "Сердика" пък са влезли ASICS, Kenvelo, Miniso и s.Oliver, а голям ресторант с градина е отворила Ginger Layout.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България