Регистрация

Новости във веригите: Екоопаковки, каси на самообслужване, платформи за идеи, "виждащи" везни

Автор: Мара Георгиева 06 ноември 2019

Участници в конференцията на" Капитал " The Future of Retail разказват за иновациите в търговията на дребно

Фотограф: Цветелина Белутова

Как с иновационни инвестиции подобряваме средата в България? На този въпрос отговориха участниците в специален дискусионен панел по време на традиционната конференция, организирана от "Капитал" - Retail in Detail, която от 2019 вече се нарича The Future of Retail/ "Бъдещето на ритейла" и се фокусира върху тенденциите и иновациите, моделиращи индустрията.

"За нас иновациите са в подобряване на клиентското изживяване, защото ние се даваме сметка, че не продаваме само стоки и че усещането и преживяването при пазаруване стават все по-важни", заяви Васил Василев, директор направление "Храни" в "Кауфланд България". Той подчерта, че фокус за компанията са и IT разработки, улесняващи пазаруването – например когато клиентът сложи плодове или зеленчуци на везната, тя автоматично да познава вида на продукта.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България