С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Новости във веригите: Екоопаковки, каси на самообслужване, платформи за идеи, "виждащи" везни

Автор: Мара Георгиева 06 ноември 2019

Участници в конференцията на" Капитал " The Future of Retail разказват за иновациите в търговията на дребно

Фотограф: Цветелина Белутова

Как с иновационни инвестиции подобряваме средата в България? На този въпрос отговориха участниците в специален дискусионен панел по време на традиционната конференция, организирана от "Капитал" - Retail in Detail, която от 2019 вече се нарича The Future of Retail/ "Бъдещето на ритейла" и се фокусира върху тенденциите и иновациите, моделиращи индустрията.

"За нас иновациите са в подобряване на клиентското изживяване, защото ние се даваме сметка, че не продаваме само стоки и че усещането и преживяването при пазаруване стават все по-важни", заяви Васил Василев, директор направление "Храни" в "Кауфланд България". Той подчерта, че фокус за компанията са и IT разработки, улесняващи пазаруването – например когато клиентът сложи плодове или зеленчуци на везната, тя автоматично да познава вида на продукта.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Износът на стоки нараства с едва 1% през третото тримесечие Слабият темп идва от спад на износа на пшеница, горива и мед към други държави - членки на ЕС
Ikea и H&M увеличават рисковите си инвестиции Шведските ритейл търговци инвестират стотици милиони евро в стартиращи компании, за да устоят на смущенията в сектора