Регистрация

Шест от най-големите търговски вериги са инвестирали 16.5 млн. лв. в устойчив бизнес и екология

Автор: Мара Георгиева 26 септември 2019

През последната година компаниите са дарили и над 1 млн. лв. за над 50 социални инициативи

[СМТ]

През последната година шест от най-големите търговски вериги в България - Billa, dm, Kaufland, Lidl, Mr. Bricolage и T Market, са инвестирали 16.5 млн. лв. в опазване на околната среда и устойчив бизнес, отчете Сдружението за модерна търговия (СМТ).

Икономия на енергия, по-малко пластмаса

Веригите са инвестирали в намаляване на потреблението на електроенергия чрез използване на последно поколение осветителни, хладилни и климатични системи; в замяна на служебните автомобили с по-чисти, хибридни коли; в инсталиране на фотоволтаични панели за "зелена" енергия. Част от инициативите включват също замяна на пластмасови изделия за еднократна употреба с биоразградими продукти; инсталиране на станции за безплатно зареждане на електромобили; събиране на пластмасови капачки за рециклиране.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България