Регистрация

Ускореният пулс на Ozone.bg

Автор: Йоан Запрянов 16 септември 2019

Компанията за онлайн търговия Ozone.bg закупи последната останала верига физически магазини за видеоигри Pulsar

Иво Джоков може да е затворен човек, когато става дума за говорене пред медии, но не така стоят нещата, когато става дума за бизнес. Създателят на компанията за онлайн търговия Ozone.bg успешно консолидира специализирания пазар на видеоигри в България, след като през юли компанията му закупи последната останала физическа верига магазини в този сектор, Pulsar. Историята е любопитна поради няколко причини. Първата е, че Джоков е бил клиент на Pulsar преди години, в ерата на интернет клубовете. А втората е, че с придобиването на компанията Ozone.bg затварят вратата за навлизане на българския пазар на чешката JRC.

"В началото се бяхме фокусирали върху Pulsar като конкуренция и винаги се мерехме с тях. Последните няколко години обаче загубихме интерес и започнахме да следим Amazon и други международни търговци, защото хората започнаха да си купуват игри от чужбина", казва Джоков. "Оказа се обаче, че Pulsar имат една своя собствена клиентела, която не се интересува дали можеш да си купиш една игра онлайн или от чужбина на по-ниска цена. Там клиентът отива и си я купува."

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България