С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Отрязаните крила на Victoria’s Secret

Автор: Сирма Пенкова 09 август 2019

Бизнесът на най-големия американски ритейлър на бельо претърпява криза

Shutterstock

Бляскава сцена, пъстроцветни крила, изящно бельо и, разбира се, "ангелите" манекенки, представящи най-големия американски бранд за бельо. Така изглеждаше годишното модно шоу на Victoria’s Secret, което през последните 24 години до голяма степен изграждаше имиджа на бранда. През 2019 г. за първи път ревю няма да има, а компанията е поставена пред едно от най-големите предизвикателства от създаването й – да адаптира разбиранията си за красота към съвременните ценности на потребителите, за които тя е повече от добър външен вид.

Изкуството да правиш бельо

Американецът Рой Реймънд основава Victoria’s Secret през 1977 г. с цел да направи по-приятно пазаруването на мъжете в магазини за женско бельо. Името на компанията е вдъхновено от викторианската ера. През следващите години въпреки възхода си бизнесът е изправен пред фалит. Спасението му се явява компанията L Brands с основател Лесли Уекснър, който през 1982 г. купува Victoria’s Secret заедно с шестте магазина тогава на цена 1 млн. долара.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Калин Пенчев: Ударът върху сиренарската индустрия ще бъде голям Създателят и собственик на сайта malincho.com за ефекта от решението на САЩ да въведе мита върху някои европейски стоки