Регистрация

Alibaba допусна до платформата си и малки американски компании

Автор: Йорданка Веселинова 30 юли 2019

Това е част от усилията на китайската компания да се справи с по-малкото приходи, последствията от търговската война и конкуренцията

Китайският гигант за електронна търговия Alibaba ще позволи на малки американски търговци да продават на платформата му. Целта е да се създаде B2B (бизнес към бизнес) пазар и да се противопоставят на конкурентни платформи за електронна търговия като Amazon, пише Reuters.

Причината

Решението на Alibaba идва на фона на по-малкото приходи, последствията от търговската война и все по-голямата конкуренция от платформи като наскоро създадената Pinduoduo.


B2B онлайн търговията се оценява на 23.9 трлн. долара според Комисията за международна търговия на САЩ. Онлайн търговията между търговци и потребители пък се оценява на 3.8 трлн. долара.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България