Регистрация

Carrefour се разделя с китайския пазар

Автор: Светлана Митрова 26 юни 2019

Френската компания продава мажоритарен дял от китайския си бизнес на Suning.com за 620 млн. ерво

Carrefour, най-голямата верига за продажби на дребно в Европа, предприе решителна стъпка за излизането от китайския пазар. Веригата продаде по-голямата част от едва оцеляващите си магазини в неделя. Френската компания заяви, че се е договорила със Suning.com за продажбата на 80-процентен дял от Carrefour China, съобщи Financial Times.

Сделката оценява Suning на 1.4 млрд. евро. Китайската компания оперира в повече от 700 града, с над 8880 магазина. Очаква се операцията да приключи до края на годината, след като получи регулаторни одобрения. "Сделката предлага на Carrefour няколко ликвидни прозореца, през които компанията да продаде и останалия 20% дял в Китай.", добави търговецът.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
На чаша (безалкохолна) бира Категорията на безалкохолната бира расте бързо, като достига 8% от европейския и над 1.5% от българския пазар