Регистрация

Валентин Кунторов: Около 200 български компании предлагат продуктите си в "eMAG Румъния" през Marketplace платформата ни

Автор: Мария Иванова 08 май 2019

Marketplace директорът на "eMAG България" пред "Регал"

Фотограф: Велко Ангелов

Какви са очакванията за бизнеса на eMAG в България тази година? И как те се отнасят към миналогодишните?

И през тази година целта ни остава eMAG.bg да продължи да бъде предпочитаното място за онлайн пазаруване на българите, да задържим стабилния ръст от последните години, както и да продължим да увеличаваме броя на търговците, които продават чрез нашата Marketplace платформа. За 2018 г. отчитаме около 6 милиона посещения на eMAG.bg средномесечно, без кампанията "Черен петък", когато за един ден имаше 2 милиона. Това е доказателство за доверието на клиентите ни, както и резултат от последователната ни работа на българския пазар за електронна търговия.

Специално за Marketplace платформата очакванията са да повторим впечатляващия двуцифрен ръст в оборота на търговците от миналата година, както и увеличаването на техния брой. В момента чрез Marketplace на eMAG.bg 3000 компании (производители и търговци) предлагат малко над 700 хил. продукта в най-различни категории.

Цялото интервю е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души