С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Пламъците над "Аванти"

Автор: Десислава Николова 20 април 2019

Компанията за внос и продажба на алкохол и цигари има вече два опожарени обекта

Новият склад на веригата е под наем и собственичката твърди, че го е избрала заради денонощната собствена охрана на наемодателите.
Фотограф: Цветелина Белутова

Пожар в склад със стока и оборудване за 4 млн. лв. и в голям магазин в столичния квартал "Люлин". Дървени плашила пред магазините. Това е всекидневието на Татяна Попова, собственик на една от най-големите вериги за алкохол, цигари и захарни изделия "Аванти 777". Попова има съмнения кой наистина иска бизнесът и семейството ѝ да пострадат. С обороти, приближаващи 100 млн. лв., и 60 магазина в столицата и големите градове "Аванти" е голяма мишена.

До момента следствието за това какво е причинило пожара в склада на 4 юли миналата година и кой е хвърлил запалителна течност в магазина в "Люлин" миналата седмица са в задънена улица. Попова смята, че става въпрос за поръчка специално срещу нейната фирма - складът например е подпален от три страни. В алкохолния и цигарения бранш не могат да си обяснят атаката срещу точно тази компания, но подозират, че причината са ниските цени, които веригата постига на повечето стоки. Кой от конкурентите обаче би атакувал с огън, самата Попова и в бранша не знаят, защото палежите нямат аналог.

Да открият извършителя е дело на органите на реда. Попова смята, че по-опасни от палежите са именно незаинтересоваността на институциите към нормалните фирми и бавното и вяло разследване. По този начин извършителите на покушенията срещу обектите ѝ остават анонимни и това наистина прави средата за бизнес опасна, обобщава тя.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София