С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Моловете преживяха Carrefour

Автор: Боряна Генчева 08 април 2019

Върху близо 26 хил. кв.м свободни площи в столичните The Mall, Paradise и Bulgaria Mall влизат Billa и множество различни търговци

Търговията, също като природата, не търпи празни места. Когато веригата Carrefour, представлявана в България през франчайз от гръцка компания, изпадна в криза и после фалира, пазарният й дял бързичко беше усвоен от останалите вериги и магазини. Освободените площи в моловете обаче дълго напомняха за ритейл гиганта. Почти три години по-късно, при новата вълна собственици, и тази празнота се запълва – чрез раздробяване на пространствата, множество по-малки магазини и с почти соловото участие на "Билла България".

40 вместо един в The Mall

В The Mall на "Цариградско шосе" от 27 май ще има нови 40 магазина с различни размери и супермаркет Billa на 2450 кв.м, който ще е и един от най-големите на веригата. Магазините ще са във всички сегменти – мода, обувки, аксесоари, детски играчки, мебели и стоки за дома и други, обясни мениджърът на The Mall Димитър Кехайов. Адресът: бившият най-голям Carrefour в България, който беше върху 15 хил. кв.м - площ, приблизително колкото и на малък търговски център. Вече са подписани договори за търговски обекти върху 95% от площта, като голяма част от тях са дългосрочни - между 5- и 10-годишни, казват от мола.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София