С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Онлайн търговците трябва да декларират фирмите си пред НАП до 29 март

Автор: Лилия Игнатова 08 януари 2019

Подаването на информация става само по електронен път, за което е нужен електронен подпис

Фотограф: Юлия Лазарова

Онлайн търговците са длъжни да подадат информация за дейността си пред Националната агенция за приходите (НАП) до 29 март, напомнят данъчните. Тук става дума за всички търговци, които използват собствени или наети електронни магазини, както и тези, които търгуват на публично достъпни онлайн платформи за продажби.

Подобно задължение имат хората и фирмите, които в момента търгуват онлайн. Тези, които в бъдеще планират да развиват електронен магазин, трябва да изпратят данни за него, преди да започнат дейността си. От НАП отбелязват, че новото изискване е в сила само за фирми и хора, които извършват регулярни продажби, и "не засяга гражданите, които инцидентно са продали свои лични вещи". Регистрацията се прави отделно за всеки електронен магазин, който лицето притежава. При промяна на данните или прекратяване на бизнеса търговецът трябва да информира НАП в рамките на седмица.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София