Регистрация

Над 50% от разплащанията на "Лидл България" са към местни производители

Автор: Мара Георгиева 27 ноември 2018

За осем години търговската верига удвои броя на доставчиците от страната

През 2017 г. 51% от стоковите разплащания на "Лидл" са в левове към български производители. Местната продукция в магазините на веригата заема 100% дял при хляба, близо 96% при прясното месо и прясната риба и малко над 50% при млечните продукти. Това отчете Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на "Лидл България", по повод осмата година от присъствието на веригата в страната.

През 2010 г. компанията е имала 85 български доставчика, през тази година те са вече 172. "Четиридесет процента от доставчиците, с които сме започнали, и до днес са наши партньори. Това означава, от една страна, устойчивост и дългосрочност на отношенията, а от друга, че не всички успяват да устоят на състезанието. Но пък вратите ни са отворени за нови производители", коментира Милена Драгийска.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България