Регистрация

Amazon отваря първия си универсален магазин в Ню Йорк

Автор: Анина Сантова 01 октомври 2018

В него ще се предлагат най-продаваните и предпочитани продукти от уебсайта, включително играчки и домашни потреби

Amazon отваря универсален магазин в Ню Йорк, в който ще продава играчки, домашни потреби и много други разнообразни продукти, високо оценени в уебсайта на компанията. Така за пръв компанията на Джеф Безос открива обект за такива продукти, пише Reuters.

Предимствата продължават

Благодарение на богатата си база от данни за клиентите компанията залага на най-продаваните и най-популярните продукти сред жителите на града. Магазинът, по-познат като Amazon 4-star, ще предоставя възможност на потребителите да използват продукти на компанията като Echo speakers, Kindle четци и други. В него също така ще се продават книги, игри и кухненски съдове и прибори.

Новината потвърждава поредното предимство на Amazon пред конкуренти като Target, който привлича гражданите чрез нови и малки магазинчета. Освен това подчертава и усилията на най-голямата онлайн верига за търговия на дребно да задоволява търсенето на клиентите си и във физически магазин.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души