С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Свързаната с България Clippings получи инвестиция от 15.4 млн. долара

Автор: Сирма Пенкова 04 септември 2018

Водещ инвеститор във втория рунд е американският фонд AVP

Съоснователят с български корени Адел Закут
Фотограф: Цветелина Белутова

Платформата за дизайнерски мебели и осветление Clippings.com, в която съосновател е Адел Закут, получи финансиране в размер на 15.4 млн. долара с водещ инвеститор американският фонд Advance Venture Partners (AVP). Това е вторият голям рунд (Series B) финансиране, който компанията с инженерен офис в България привлича. Общите инвестиции преди него на платформата бяха близо 4.2 млн. паунда, като инвеститор в нея е и Спас Русев.

Бизнес ниша

Британската платформа Clippings.com е основана от предприемача с български корени Адел Закут и Том Малори през 2014 г. и само за няколко години успява да привлече вниманието на редица световни мебелни дизайнери, предлагайки им място, където онлайн да продават изработките си. Целта на предприемачите е да дигитализират мебелните каталози, да предложат прозрачно ценообразуване и отстъпки и организирана доставка на поръчките. Идеята има успех, тъй като по данни на компанията едва 6% от покупките в милиардната индустрия за дизайнерски мебели се извършват онлайн, което открива бизнес ниша за младите предприемачи.

Clippings.com е разделена в три основни категории – мебели, осветление и аксесоари за дома. В нея малки дизайнери или брандове могат да си създават профили, в които да качват и описват продуктите си, да им зададат цени и да започнат да продават. При по-големите дизайнерски компании с много продукти платформата играе ролята на техен дилър. Към момента в Clippings.com има агрегирани данни на над 6.5 млн. продукта на повече от хиляда бранда.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София