С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Carrefour и Tesco се обединяват в доставките на храни, за да намалят разходите

Веригите се опитват да се справят с конкуренцията на Amazon

Автор: Анина Сантова 04 юли 2018

Британската търговска верига Tesco и френската Carrefour ще си партнират през следващите три години при доставката на хранителни продукти. Компаниите смятат, че това е най-добрият начин да осигурят по-ниски цени за клиентите. Целта им е да подобрят качеството и избора на продукти в супермаркетите и да ги продават по-евтино. Всяка компания ще продължи да работи с доставчиците си на местния пазар, пише The Guardian.

Решението идва, след като френските вериги супермаркети Auchan и Casino обявиха през април, че обмислят създаването на стратегическо партньорство за съвместни покупки на хранителни и други стоки, за да договарят по-ниски цени от доставчиците си. Този вид практики не са изключение за френските търговци на дребно, които ги използват като начин да се справят с нарасналата вътрешна конкуренция.

Плюсове от съвместната работа

Решението би могло да доведе до продажба на повече сирене от вида "Камамбер", вино и други френски продукти в магазините Tesco и повече британски продукти в супермаркетите Carrefour, въпреки че подробностите все още не са изяснени според говорител на Tesco. Компаниите заявиха, че планираното партньорство ще подпомогне стратегическите отношения със световните доставчици в областта на маркетинговите услуги и събирането на данни, както и съвместното закупуване на продукти със собствена марка, пише Deutsche Welle.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София