Регистрация

Слабо представяне във Франция влошава резултатите на Carrefour

Автор: Цветан Кръстев 04 септември 2017

Новият изпълнителен директор Александър Бомпард се очаква скоро да представи стратегията си за развитие на компанията

Фотограф: Георги Кожухаров

Френската търговска верига Carrefour отчита сериозен спад на оперативната печалба през първото полугодие. Причината за това е влошаващото се представяне на компанията на пазарите във Франция и Аржентина, с което проблемите пред новия изпълнителен директор Александър Бомпард не свършват, съобщава Financial Times

Проблемите на Carrefour

Втората най-голяма верига за търговия на дребно в света отчита спад на оперативната печалба от 12.1% за първото полугодие - до 621 млн. евро. Това е много под очакванията на анализаторите, до които се допита Bloomberg, които предвиждаха оперативната печалба на дружеството да бъде 674.6 млн. евро. Неуспешното представяне на групата е продиктувано от конкурентната бизнес среда във Франция. През последните месеци от Carrefour бяха принудени да намалят цените на голяма част от предлаганите продукти заради конкуренти като кооперативното дружество Leclerc.

Компанията отчита увеличение на загубите за периода от магазините, които през 2014 г. придоби от испанската верига с отстъпки Dia. Приходите през първото полугодие на сравнима база - в обекти, работили през последните 12 месеца, са нараснали с 2.1% до 43.1 млрд. евро.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България