Регистрация

С над една пета са скочили продажбите на Jumbo в България през 2016 г.

Автор: Кристиян Стефанов 17 юли 2017

Гръцката група също отчита по-добри резултати, румънският й пазар расте най-бързо

Фотограф: Цветелина Белутова

С повече от 20% са нараснали продажбите на магазините за детски играчки Jumbo през миналата година. Това показва отчетът на "Джамбо ЕС. Б", която е част от гръцката Jumbo Group. Увеличението донякъде се дължи на откриването на нов магазин от веригата в Стара Загора, но също и на по-силни резултати от съществуващите обекти. Печалбата на дружеството пък е скочила с над 30%.

Дейността в България е една от причините за по-високите резултати, отчетени от гръцката група за финансовата година до края на юни 2017 г., които показват ръст на продажбите със 7%. Основният двигател за повишението обаче се оказва Румъния, където приходите са скочили с цели 36%. Северната ни съседка ще бъде във фокуса на Jumbo през следващите пет години, като компанията планира да открие още 17 магазина. В България засега не се очакват нови обекти.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България