Регистрация

Aldi разраства бизнеса си в САЩ с инвестиции от 3.4 млрд. долара

Автор: Йоан Запрянов 13 юни 2017

Компанията ще има наполовината на броя магазини на Walmart до 2022 г.

Германската ритейл веирга Aldi обяви, че ще инвестира допълнителни 3.4 млрд. долара в разширението на бизнеса си в САЩ, пише Reuters. Целта е да бъдат отворени нови магазини, чийто брой трябва да достигне 2500 през 2022 г. В момента Aldi разполага с 600 обекта по-малко, но конкуренцията в страната става все по-ожесточена, след като сънародниците на Aldi - Lidl, обявиха, че започват навлизането си на пазара. В момента Aldi изпълнява друга инвестиционна програма, която предвижда отварянето на 400 магазина до края на годината и премоделирането на 1300 от тях.

Инвестицията, която ще вдигне разходите на Aldi до поне 5 млрд. долара през тази година, идва в момент, в който конкуренцията се увеличава - и не само от страна на Lidl, но и от големите американски вериги, които се чувстват заплашени.

Lidl вече обяви, че ще открие първите си сто обекта на 15 юни, като всеки от тях е стратегически разположен така, че да бъде близо до магазините на Walmart и Target, които доминират сектора от десетилетия. От Lidl коментираха, че продуктите им ще бъдат на двойно по-ниски цени от тези на конкуренцията, което може да доведе до ценови войни.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България