Регистрация

25 декември за пръв път е обявен за почивен във всички филиали на "Kaufland България"

Автор: Регал 18 ноември 2016

На 24 декември магазините ще работят с клиенти до 16:00 часа, а на 26 декември до 21:00 ч./22:00 ч. Финалните си новогодишни покупки потребителите ще могат да направят до 18:00 ч. на 31 декември. Както всяка година 1 януари е неработен ден.

"Kaufland България" тази година дава допълнителен почивен ден на персонала във всички 56 филиала и 25 декември ще бъде неработен за магазините на веригата, съобщиха от компанията. Почивката в този ден е в допълнение към традиционния коледен пакет с избрани висококачествени продукти, който всеки служител получава за празника.

"Компанията високо оценява усилията, които всеки колега полага за качественото обслужване на нашите клиенти. Като отговорен работодател разбираме и важността от баланс между личния живот и служебните ангажименти. Именно за това взехме нестандартното, от бизнес гледна точка, решение. Благодарни сме за усърдната работа и се радваме, че всеки наш колега ще може да се отдаде изцяло на близките си на този най-семеен празник", коментира Димитър Спасов, председател на управителния съвет на "Кауфланд България ЕООД енд Ко КД", цитиран в прессъобщението.

Понастоящем в компанията са заети 6500 служители. "Kaufland България" е един от най-големите работодатели и данъкоплатци в страната. Внесените осигуровки на работещите за 2015 г. възлизат на близо 20 млн. лв. Във всеки филиал са зеати средно около 150 души, като водещ двигател в избора е те да живеят в близост до филиала. "Така осигуряваме растеж на икономиката в цялата страна", допълват от компанията.

Традиционно филиалите на Kaufland имат по-кратко работно време по празниците. На 24 декември магазините ще работят с клиенти до 16:00 часа, а на 26 декември до 21:00 ч./22:00 ч. Финалните си новогодишни покупки потребителите ще могат да направят до 18:00 ч. на 31 декември. Както всяка година 1 януари е неработен ден.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души