С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

BILLA представя българските традиции в производството на месни деликатеси с пътуващо изложение

Автор: Регал 11 ноември 2016

Кампанията "BILLA Месни традиции" ще запознае потребителите с технологията на производство на сурово-сушени месни продукти с традиционно специфичен характер

През ноември и декември ще се проведе пътуващо изложение в избрани магазини на BILLA в София, Пловдив и Бургас. Всеки желаещ ще може да научи директно от българските производители за традицията при приготвянето на сурово-сушените месни продукти: "Филе Елена", "Луканка Панагюрска", "Роле Трапезица" и "Кайсерован врат Тракия", както и да ги дегустира, съобщиха от пиар агенцията на търговската верига.

Експерти от институциите - партньори на инициативата - Министерството на земеделието и храните и Българската агенция по безопасност на храните, ще отговарят на всички въпроси, свързани с качествата на специфичните храни и контрола върху тяхното производство. Кампанията е организирана съвместно със Сдружението "Традиционни сурово-сушени месни продукти" и е подкрепена от Българската стопанска камара.

Сурово-сушените деликатеси, които ще бъдат представени ("Филе Елена", "Луканка Панагюрска", "Роле Трапезица" и "Кайсерован врат Тракия"), са вписани в Европейския регистър като храни с традиционно специфичен характер. Производството им се подчинява на строго определени правила, които гарантират високо качество и запазване на традиционния вкус. Изискването към производителите на тези продукти е да работят по утвърдени традиционни методи, с еднакви рецептури и при едни и същи технологични параметри.

"Чрез кампанията "BILLA Месни традиции" искаме да подкрепим българските производители, като насочим вниманието на родния потребител върху месните деликатеси, произведени по традиционна българска рецепта. Гордеем се с неоспоримите предимства на сурово-сушените месни продукти и искаме да запознаем повече българи с традицията в тяхното производството, част от културната ни идентичност", сподели Бойко Сачански, управител на "BILLA България", цитиран в прессъобщението.

В изложението ще вземат участие производители, които са част от Сдружението "Традиционни сурово-сушени месни продукти": "Димитър Маджаров" 2 ЕООД, "Лотос" ООД, "Лалов и Вачев" ЕООД, "Ников – Иван Костадинов" ЕТ, "ЕКО МЕС" ООД, "Карол Фернандес Мийт" ООД, "БЕЛЛА" АД, "Тандем Габрово" ООД, "Бони Холдинг" АД и "ЕЛИТ-МЕС МИНЕВ-РОДОПА-В.Т." ООД.

В края на септември и началото на октомври "BILLA България" отново заяви подкрепата си към родното производство, като организира изложение на качествени български млечни продукти, произведени по БДС. На него потребителите успяха да дегустират и да се запознаят с предимствата и ползите от тяхната консумация.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Войната на капките за нос Продуктите срещу хрема са един от малкото сегменти, които бележат двуцифрен ръст в продажбите
JYSK откри дистрибуционен център в Божурище, в който вложи 107 млн. евро Това е осмата логистична база на датската мебелна верига в Европа