Регистрация

Carrefour в "България мол" затвори. Плакати рекламират "АБО маркет"

Автор: Регал 24 юни 2016 , 2 коментара
"Агро, био, органик маркет" е търговската марка на първия български хипермаркет, който трябва да отвори в мола в началото на октомври.

"Агро, био, органик маркет" е търговската марка на първия български хипермаркет, който трябва да отвори в мола в началото на октомври.

"Агро, био, органик маркет" е търговската марка на първия български хипермаркет, който трябва да отвори в мола в началото на октомври.

Магазинът на Carrefour в България мол е затворен официално от вторник. Плакати по витрините вече рекламират предстоящото откриване на АБО маркет. АБО е абревиатура от "агро, био и органик".

"Агро, био, органик маркет" е търговската марка на проекта за "първия български хипермаркет", за който "Регал" разказа миналия петък. Александър Викилев, управител на "Вердон Инвест" ООД, която ще менажира проекта, съобщи, че на 15 юни са подписали десетгодишен наемен договор с "България мол". Той добави, че вече имат предварителни договорки с около 350 български производители, и че се очаква магазинът да заработи в първата половина на октомври.

Магазинът на Carrefour в България мол беше открит през декември 2012 г. В силните му времена в него върху 4300 кв. м се предлагаха над 35 000 артикула. Бяха заложени елементи от актуалната за времето си концепция Planet на френския ритейлър,

В последно време беше много слабо зареден.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
На чаша (безалкохолна) бира Категорията на безалкохолната бира расте бързо, като достига 8% от европейския и над 1.5% от българския пазар
Веригата Minimart планира да има 300 магазина в България до края на годината В София те вече са 100, а крайната цел в бъдеще е 500 обекта и оборот от 300-400 млн. лв.