Регистрация

dm отчете 22.8% ръст на оборота за полугодие

Веригата дрогерии открива 60-тия си магазин в страната

Автор: Регал 18 май 2016
През последните осем месеца бяха отворени седем нови обекта на компанията

Фотограф: Надежда Чипева

Нов магазин на "dm България" ще отвори врати утре (на 19 май) в София, на ул. "Сан Стефано" 22, съобщиха от компанията. С откриването му продължава активното разрастване на веригата в България. През последните осем месеца бяха отворени седем нови обекта в цялата страна. Плановете на компанията предвиждат през 2016 г. да бъдат открити поне десет магазина.

Разширяването на мрежата от филиали е само един от акцентите в стратегията за развитие на веригата дрогерии в България. Друго важно направление е обогатяването на асортимента с акцент върху био продуктите, казват от dm. Те са обединени в марките dmBio и Alnatura. Към момента в асортимента на "dm България" присъстват над 200 био продукта. Сред тях са кленов сироп и веган нуга крем от лешник, които могат да се консумират с палачинки и при диети, кокосово масло и различни напитки за хора със специфични хранителни предпочитания (оризови, овесени, бадемови, соеви).

Освен развитието на мрежата от магазини и на продуктовото си портфолио компанията обяви и нарастване на продажбите си както на локално, така и на европейско ниво. За първото полугодие на новата финансова година (октомври 2015 г. – септември 2016 г.) "dm България" отчете ръст на оборота от 22.8% в сравнение със същия период на изминалата финансова година. За подгрупата, която обхваща Австрия и 10-те държави от Централна и Източна Европа, в които dm присъства, ръстът на оборота е 7.9%.

Във връзка с отварянето на 60-ия си магазин "dm България" публикува проучване, което очерта основните тенденции в търсенето на дрогерийни стоки във веригата за периода октомври 2015 г. – март 2016 г. Според резултатите най-голям дял в продажбите и в обем и в стойност заемат стоките за лична хигиена.

Проучването показа, че най-голям оборот е реализиран от продажбата на парфюми, бои за коса и кремове за лице. Част от тези продукти са и сред най-често купуваните стоки. В топ 10 попадат и продукти като спирали за очи, фон дьо тен и дамски превръзки, от което изводът е, че в дрогериите по-често пазаруват дамите. Други често купувани продукти, които попадат в топ 10, са бебешките пелени и бебешките пюрета.

Специални предложения в деня на откриването

Освен отстъпката от 15%, в деня на откриването, всеки клиент на новия магазин ще получи подарък брандирана чанта при покупка над 20 лв. Ще има и много други изненади, които хората ще могат да открият на място. По повод отварянето на юбилейния 60-и филиал dm ще подари на всички свои клиенти, пазарували на 19 май в който и да е от обектите на веригата, талон за отстъпка от 15% за всички собствени марки на компанията при следващо пазаруване в периода 22.05 – 01.06 2016 г.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България