Регистрация

Zara вече продава онлайн и в България

Автор: Регал 16 март 2016 , 1 коментар
Доставките до магазин са безплатни, а на адрес се заплаща и варират според това дали са стандартни или експресни.

Фотограф: Reuters

Испанският моден бранд Zara, част от гиганта Inditex, започна онлайн продажби в България вчера.

На сайта се предлагат пролетно-летните и други колекции на марката, като е пояснено, че цените онлайн и тези във физическите обекти на Zara не се различават. Доставката може да бъде изпратена на избран от потребителя адрес или до някой от магазините на Zara в страната, които са 33 (към края на януари). Доставките до магазин са безплатни, а на адрес се заплаща и варират според това дали са стандартни или експресни. Пояснено е, че обслужването на клиенти става само на английски език.

През миналата седмица бяха отворени онлайн платформите на марката за Хърватия, Словакия и Чехия, а от тази - освен в България още във Финландия и Унгария. С това държавите, в които може да се пазарува по електронен път, вече стават 35. През април електронните продажби вече ще са налични за всички страни в ЕС.

По думите на главния изпълнителен директор Пабло Исла Inditex ще разчита на онлайн продажбите, за да компенсира планираното забавяне в темповете на отваряне на нови физически магазини. Все пак компанията планира да открива нови обекти в Нова Зеландия, Виетнам, Никарагуа, Парагвай и Аруба.

За изтеклата финансова година (1 февруари 2015 г. - 31 януари 2016 г.) групата отчита ръст на нетните продажби от 15.4% до общо 20.9 млрд. евро, като увеличение е отбелязано на всички пазари, където присъства. Нетната печалба за периода е 2.88 млрд. евро, което е повишение от 15% спрямо 2014 г.

Общо 330 нови магазина е отворила компанията през 2015 г. на 56 пазара, с което общият им брой достига 7013 в 88 страни. В Европа магазините са общо 148.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България