Регистрация

"Пикадили" обяви, че ще привлича клиенти с нов и по-богат асортимент

Автор: Регал 21 юли 2015 , 6 коментара
След раздялата с "Карфур" българското дружество ще продължи да развива бранда и партньорските си отношения самостоятелно

Фотограф: Георги Кожухаров

Търговската верига "Пикадили" ще продължи дейността си като отделна компания със своя юридическа, търговска и финансова самостоятелност.  Дружествата "АП Март" ЕАД и "КМ Болканс Б.В.", съответно собственици на търговските вериги "Пикадили" и "Карфур", се договориха да отменят обявеното през ноември 2014 г. обединение. "Спънката за реализация на сделката дойде от икономическата конюнктура в региона", коментира Таня Косева-Бошова, изпълнителен директор на "Пикадили" в официално съобщение по сделката.

Ръководството на компанията смята, че е в интерес на клиентите и на пазарните позиции на веригата, да се фокусира върху модернизирането на магазините и търговските услуги, подобряване на асортимента и обслужването, както и върху дългосрочното развитие на партньорските отношения.

Пикадили има финансовия ресурс да покрива ангажиментите си към доставчици, наемодатели и партньори. Веригата разполага с достатъчно собствени средства, както и с банково финансиране.

Като част от преструктурирането на веригата, ръководството на "Пикадили" е започнало реализацията на цялостна инвестиционна и маркетингова стратегия за запазване на добрия имидж на компанията, стабилизиране на позициите й на пазара и привличане на нови клиенти. Ръководството на "Пикадили" ще работи активно в следващите месеци, за да развие потенциала на веригата като конкурентна компания на пазара. Във фокуса на стратегията са модерните маркетингови решения, които да отговорят на динамиката на пазара на бързообортни стоки, както и разширяването на асортимента.

Акцент са пресните стоки, като изключително внимание се отделя на плодовете и зеленчуците, месото, млечните продукти, както и на прясната риба и морски деликатеси. Започва модернизацията на щандовете за риба и месо във всичките търговски обекти, разширяване на сектора за здравословни и биохрани и изграждането на модерни и уникални щандовете за плодове и зеленчуци, които следват най-съвременните екологични стандарти.

Планира се съществуващите магазини да бъдат обновени и да бъдат открити нови.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България