Регистрация

Facebook отпадна от Топ 10 на най-скъпите марки в света

Автор: Сирма Пенкова 23 октомври 2019

За поредна година на първо място попада Apple

[© Reuters File Photo]

За пръв път от три години насам най-голямата социална мрежа Facebook отпада от първата десетка на най-скъпите световни марки. Годишната класация Best Global Brands на Interbrand, част от комуникационната група Omnicom Group, отчита при подреждането постигнатите от компаниите финансови резултати през годината влиянието на бранда върху избора на потребителите и способността му да създава лоялност.

Липса на доверие

В класацията на Interbrand Facebook заема 14-о място, което е с пет позиции по-надолу в сравнение с 2018 г. Така за една година стойността на марката е намаляла с 12% до 39.9 млрд. долара. До 2017 г. цената на бранда на интернет гиганта постоянно нарастваше, като тогава достигна 8-а позиция в класацията с 48.2 млрд. евро. Година по-късно Facebook падна с една позиция надолу, а за 2019 г. излезе от топ 10 на най-скъпите марки в света.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България