Регистрация

Google успя да се превърне и във фармацевтична компания

Автор: Анина Сантова 09 септември 2019

Някои по-малки структури към Alphabet в областта на биотехнологията все повече растат

Reuters

След множество реорганизации Google отдавна не е просто търсачка. Компанията е по-известна от собственика си и това е причина другите фирми под шапката на Alphabet да остават на заден план. Но да не забравяме, че портфолиото на американския конгломерат включва разнообразна колекция от корпорации в сферата на биомедицината и науката, инвестиционни компании, приложения за "умен" дом, технологии за дронове и градска инфраструктура.

Многото лица на Alphabet/Google

Google винаги е на преден план. Интересно е, че докато приходите ѝ са продължили да нарастват през 2017 г., достигайки сумата 110.9 млрд. долара, другите ѝ предприятия също се развиват, като са отчели 1.2 млрд. долара, разказва Health Impact News. С оперативна загуба от 3.4 млрд. долара не може да се каже, че "страничните линии" на Google са на печалба, но определено генерират растеж в сравнение с 2016 г., когато загубите са били на стойност 4.6 млрд. долара.

Тези "други" са групата за разследвания X Lab, G и CapitalG (инвестиционните фондове), Sidewalk Labs (която се фокусира върху градски иновации), устройствата за умен дом Nest, Chronicle (в областта на киберсигурността), автономните превозни средства Waymo, компанията за иновации в интернет доставките Access, технологичните Jigsaw и Deep Mind, Verily (за здраве и управление на заболяванията) и Calico (разработка на биотехнологии и начини за удължаване на живота).

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България