С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Apple започна да предлага своя виртуална кредитна карта

Автор: Пламена Кацарова 08 август 2019

Тя е разработена съвместно с Goldman Sachs и ще е достъпна за всички потребители с операционната система iOS 12.4 или по-нова версия

Apple започна да предлага на потребителите възможност да кандидатстват за новата виртуална кредитна карта на компанията Apple Card, която е съвместно разработена с банката Goldman Sachs, съобщава Reuters. Очаква се това да помогне на производителя на iPhone да диверсифицира бизнеса си, като го направи по-малко зависим от продажбите на устройства.

Самата виртуална кредитна карта ще бъде предложена на широката общественост по-късно този месеца, когато всички потребители на iPhone ще могат да кандидатстват за портфейлното приложение на Apple, ако разполагат с операционната система iOS 12.4 или друга по-нова версия. Информацията, въведена в заявлението, ще се изпраща за преглед на Goldman Sachs, като тази процедура ще отнема само няколко минути посредством приложението Apple Wallet и системата Apple Pay, твърдят от Apple.

Условията

С кредитната карта Apple цели да привлече клиенти, като предлага на потребителите да получават пари обратно за техните покупки – 3% от стойността, ако пазаруват директно от Apple Store, 2%, ако използват Apple Pay, или 1% дневно връщане на пари в брой за всички други покупки.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Контрабандата на цигари достигна най-ниското ниво от девет години Премиерът Бойко Борисов предупреди лекарите да не пишат фалшиви болнични
Alibaba зарадва инвеститорите със силен ръст на продажбите Приходите на компанията са нараснали с 42% през второто тримесечие, докато тези на конкурента ѝ Tencent бяха под очакванията