С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

De Beers започва да предлага алтернатива на естествените диаманти

Автор: Анина Сантова 09 януари 2019

Проектът Lightbox започва тази година, като целта му е клиентите да имат достъп до по-евтините изкуствени диаманти

Reuters

През май Брус Клийвър предприе една от най-важните стъпки в 130-годишната история на международния производител на диаманти De Beers. Сега вече компанията ще започне да продава диаманти, изработени в лабораторни условия. Началото на проекта Lightbox Jewellery със сигурност говори, че минната компания, основана през XIX в., сменя посоката си на развитие.

Това ли е бъдещето на индустрията

Решението, което изненада много конкурентите на компанията, беше взето, за да може De Beers да се сдобие с повече възможности за продажби. Диамантите, които се произвеждат в лабораториите, повдигат обаче екзистенциални въпроси за индустрията - например какъв е смисълът да се разработват минни находища за естествени диаманти, щом може по по-лесен начин да бъдат добивани.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София