Регистрация

Amazon навлиза в бизнеса с хранителни продукти

Автор: kaldata.com 29 май 2015
Гигантът в онлайн търговията обмисля да разшири каталога си от собствени марки като включи към него и храни

Фотограф: Reuters

Гигантът в онлайн търговията Amazon възнамерява да разшири бизнеса си още повече и да включи в него доставки на собствени хранителни продукти, съобщава kaldata.com. От известно време компанията се занимава с доставки на пресни храни чрез своята услуга AmazonFresh, която обслужва дузина американски градове.

Според The Wall Street Journal Amazon обмисля и начин да разшири каталога от собствени марки като включи към него хранителни продукти. Цитирайки добре запознати с плановете на Джеф Безос и компанията му източници, ежедневникът твърди, че онлайн търговецът ще започне най-напред с доставката на основни продукти като мляко, ядки и бебешки храни, към които ще добави различни битови електроуреди като прахосмукачки.

Така Amazon ще използва добре познатата на търговските вериги стратегия, при която те предлагат, обикновено са на по-ниска цена, собствени марки продукти заедно с известните и установени брандове.

Още

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души