С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

The Future of Retail: "Ерата на индивидуализацията, в която търговците ще се ангажират с всеки от нас поотделно, не е далеч"

Автор: Капитал 02 октомври 2019

Сред лекторите на конференцията ще е една от 20-те най-влиятелни фигури в ритейла - Андрю Бъсби

Фотограф: Капитал

"Няма апокалипсис в ритейла", категоричен е Андрю Бъсби – автор, лектор и анализатор, класиран сред 20-те най-популярни и влиятелни личности в индустрията в престижни световни класации.

"Когато ви попитам за най-големия disruptor в търговията днес, ще кажете, че това е Amazon, нали? Е, тук съм да ви опровергая и да ви покажа, че вие сте най-големият disruptor. Всъщност всички ние. Ние, потребителите, сме най-големият разрушител на съществуващите модели", смята той. Дори и така обаче, е абсолютно неправомерно да говорим за край на традиционната търговия и апокалипсис в индустрията. Това, което се случва, е само една огромна промяна, a преминаването през нея ще е най-лесно тогава, когато разделим хайп и реалност.

Андрю Бъсби пристига в България за конференцията The Future of Retail на вестник "Капитал" заедно с партньорката си Жана Бъсби - психолог с интереси в когнитивно-поведенческата наука, потребителското поведение и клиентското преживяване. Андрю е сътрудник на Forbes и футурист на IBM, главен редактор на списание Retail Technology и член на консултативния съвет на Retail Week. Постоянно търсен като автор и често цитиран от медиите във Великобритания. Има над 20-годишна кариера в ритейла, като е заемал ръководни позиции в Kingfisher и Superdrug, Arcadia, Debenhams, John Lewis и Argos. Заедно с Жана Бъсби основават Retail Reflections – компания за консултиране и анализи. През 2019 г. Анрю Бъсби публикува новата си книга "Harry was right all along" (предлага се и в Amazon), която е високо оценена от ритейл индустрията и ще бъде представена лично от автора по време на събитието.


Как той вижда големите промени в сектора прочетете в интервюто, а повече по темата за диктуваната от психологията на потребителите революция, по която ще говорят заедно с Жана Бъсби, можете да чуете на форума The Future of Retail. Той ще се проведе на 5 ноември в Sofia Event Center.

Интервю с Андрю Бъсби - тук
The Future of Retail е новото име на форума Retail in Detail на вестник "Капитал" и списание "Регал". За своето четиринадесетгодишно съществуване той се утвърди като най-значимата платформа, която подкрепя екосистемата на ритейл сектора в България.

Повече информация за лекторите и програмата можете да видите на уебсайта на събитието и във фейсбук. Възползвайте се от цената за ранна регистрация до 21 октомври.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
LVMH намалява страховете за ефекта на протестите в Хонконг върху пазара на луксозни стоки Книжата на производителя на луксозни стоки поскъпнаха с близо 4% в четвъртък