С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

"Рибен буквар 2.0" гостува в IKEA

Автор: Регал 08 ноември 2016

"WWF България" насърчава устойчивото потребление на морски продукти

"WWF България" представи наскоро "Рибен буквар 2.0" – изключително достъпен наръчник за потребителите, съобщиха от организацията. Рибите в него са отбелязани с цветовете на светофара – зелено, жълто и червено, в зависимост от това доколко популациите им са стабилни и методите на улов не увреждат околната среда.

Интерактивна инсталация под формата на фризер със сензорен екран ще бъде разположена в магазин ИКЕА в София от 5 до 13 ноември. Чрез нея по забавен начин посетителите ще могат да научат повече за морската храна, която купуват, и да се ориентират по-добре в избора си.

ИКЕА предлага рибни продукти с изцяло устойчив произход, което е неразделна част от визията на компанията да направи всеки ден по-добър за хората. Морската храна, която се предлага в ресторанта на ИКЕА и магазина за швадски храни, е със сертификати MSC (за див улов) и ASC (за аквакултури, отгледани във ферми). Тези сертификати гарантират устойчивото производство на съответния продукт и WWF насърчава този избор. Това е и причината продуктите със сертификат да са отбелязани с четвърти цвят (син) в "Рибен буквар 2.0".

От "WWF България" призовават потребителите, когато избират риба, да търсят именно сертифицирани продукти или такива, отбелязани със зелен цвят в наръчника. Това е важно, както за околната среда, така и за хората, чието препитание зависи от риболова. В световен план това са над 800 000 души, основно от развиващите се страни.

Препоръката на "WWF България" към търговците, предлагащи рибни продукти, е да променят портфолиото си, засилвайки дела на произведените устойчиво. WWF е на разположение да окаже съдействие в този процес, уверяват от организацията.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Калин Пенчев: Ударът върху сиренарската индустрия ще бъде голям Създателят и собственик на сайта malincho.com за ефекта от решението на САЩ да въведе мита върху някои европейски стоки