Регистрация

Как регулаторите застанаха между Formula 1 и цигарените пари

Автор: Капитал 21 октомври 2019

Компаниите от сектора може да се оттеглят от дългогодишни мултимилионни сделки

Reuters

Най-големите цигарени компании в света, които доскоро бяха най-мощните спонсори на отборите от Formula 1, се опитват да промотират своите "продукти на бъдещето" - електронните цигари – през вече доказания канал. Вместо да достигне до успех обаче, натискът от страна на регулаторите по света може да се окаже неочакван проблем по отношение на едно от големите спонсорски споразумения в корпоративния свят, пише Financial Times.

В продължение на десетилетия брандовете на цигари бяха и върху колите, и върху екипировката на най-големите състезатели в историята на спорта от Джеймс Хънт до Михаел Шумахер. В главата на почти всички фенове и дори незапознати дълбоко със спорта е запечатано например червеното Ferrari на Шумахер с белия надпис Marlboro върху него.
Тази практика приключи през 2006 г., когато FIA гласува да се забрани спонсорирането от страна на тютюневите фирми.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България