Регистрация

"Юниливър България" поиска разрешение от КЗК да купи сладоледите "Дени"

Автор: Мара Георгиева 10 септември 2018

Регулаторът ще направи цялостна оценка за въздействие върху пазара на сладолед

Фотограф: Надежда Чипева

"Юниливър България" е изпратила официално уведомление до Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) за намерението си да придобие "Сладоледена фабрика" - Велико Търново, става ясно от съобщение на сайта на регулатора. Искането е КЗК да извърши оценка на концентрацията и да се произнесе с решение.

Очаква се покупката да окаже въздействие върху пазара на промишлен сладолед – импулсен, за дома, за кетъринг. Всяко трето заинтересовано лице може да представи информация или да изрази своето писмено становище за сделката и въздействието, което тя може да окаже върху конкуренцията в сектора. След цялостна оценка КЗК ще да се произнесе с окончателно решение.

От началото на юли

В началото на юли т.г. британският концерн Unilever обяви, че купува "Сладоледена фабрика" - Велико Търново, която произвежда сладоледите с марка Denny Ice Cream. Стойността на сделката не беше съобщена.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души