С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Русия си върна правата върху водката "Столичная"

Автор: Пламена Кацарова 10 януари 2018

Холандски съд забрани на Spirits International да продава напитката в страните от Бенелюкс

Фотограф: Reuters

Апелативният съд в Хага потвърди правото на руската държава да използва търговската марка на водка "Столичная" и забрани на базираната в Люксембург компания Spirits International да продава алкохолната напитка в страните от Бенелюкс, съобщава Reuters.

Москва разваля сделката

Юри Шефлер, собственик на Spirits International, част от SPI Group, получава правата над 43 марки водка през 1997 г., като ги купува от държавната компания "Союзплодимпорт" срещу 300 хил. долара. През 2001 г. обаче Русия обявява продажбата за незаконна, като руската държавна компания се бори за правата върху популярните марки водка в многобройни правни битки в чужбина повече от 15 години. Решението на Апелативния съд в Хага от вторник потвърждава това на районния съд в Ротердам от март 2015 г., което гласи, че правата върху марките "Столичная" и "Московская" принадлежат на Русия. Решението урежда продажбите само в страните от Бенелюкс, като съдебни спорове относно правата над марката предстоят в още 13 държави от Европейския съюз.

Решението

Spirits International ще трябва да изплати цялата печалба, реализирана от продажбите на марките "Столичная", "Московская" и "Наздраве" в региона на Бенелюкс от 1999 г. насам.

Целият текст е тук

Събития
Retail in detail 2018

Retail in detail 2018

Transforming Retail Together. How to Adapt to the New Frontiers

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София