С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Пазарът на дезинфектанти се насища, компаниите вече изнасят за ЕС и Балканите

Автор: Михаил Ванчев 27 април 2020

Производителите на козметика от Пловдивска област бързо пренастроиха дейността си

Фотограф: Юлия Лазарова

Всички козметични компании в Пловдивска област пренастроиха производството си, за да реагират на бума на пазарно търсене на почистващи и дезинфекциращи препарати. Това каза за "Капитал" Гергана Андреева, изпълнителен директор на Българската национална асоциация етерични масла, парфюмерия и козметика.

Ситуацията с коронавируса само за седмица е изменила продуктовата структура на производителите, за да станат почистващите и дезинфекциращи препарати водещи в продажбите. За сметка на козметиката за лице и коса, като спадът при тях се компенсира от новото производство. "Очакванията в нашия бранш са, че за известно време производството и износът на продукти за почистване и дезинфекция ще компенсира спада в другите групи стоки - козметиката за лице и за коса. Тласък в износа даде разрешението отново да се продава в трети страни извън ЕС", коментира Андреева.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Портокаловият сок е най-поскъпналата борсова стока през годината Цената му се е повишила с 35% заради проблемите с доставките от големите производители
Андрей Петров, "dm България": Целта е до края на годината магазините ни да станат поне 90 Преди дни стартира партньорството ни с foodpanda за онлайн поръчки, казва управителят на компанията пред "Капитал"