Регистрация

Онлайн платформата за фермерски продукти Farmhopping затваря

Автор: Ани Коджаиванова, Мара Георгиева 09 октомври 2019

Физическият магазин на компанията в София обаче ще продължи да работи

Фотограф: © Анна Гетова, Farmhopping

Първата българска онлайн платформа за фермерски продукти Farmhopping прекратява дейността си след пет години работа. Това става ясно от съобщение на собствениците й на страницата на компанията. Причините са основно финансови - малкият български пазар не успява да осигури достатъчно средства за нужните инвестиции в тази иновативна ниша, става ясно от съобщението.

Физическият магазин на компанията на столичната улица "Витоша" обаче все пак ще продължи да работи.

Farmhopping функционираше като онлайн фермерски пазар, който предлагаше сезонна, натурално произведена продукция от малки фермери и производители. Компанията е създадена през 2012 г., но реално функционира от пролетта на 2014 г. Съдружници и вложители са група български и чуждестранни физически и юридически лица, сред които и фондът за рискови инвестиции Eleven, фондът "ВТ Инвестмънтс" на един от създателите на "Телерик" Васил Терзиев" и компанията "2625 Кепитъл" на друг от съоснователите на "Телерик" - Светозар Георгиев.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България