Азиатското поделение на AB InBev набра 5 млрд. долара от борсата в Хонконг

Добър сигнал за пазара в Хонконг
Въпреки че инвеститорите са купили акции в ниския диапазон, IPO-то на Budweiser Brewing показва доверието им към борсата в Хонконг, макар че антиправителствените протести и търговската война между САЩ и Китай продължават.
Публичното предлагане на Budweiser, чието портфолио от повече от 50 марки бира включва Stella Artois и Corona, също ще осигури така необходимия тласък на IPO-тата в Хонконг, който изостава от конкурента си в Ню Йорк. Компаниите са си осигурили от пазара в азиатския мегаполис 10.8 млрд. долара от средата на септември, което е доста по-малко от 41-те милиарда в Ню Йорк, показват данните на Refinitiv.
Целият текст е тук