Регистрация

Голямата революция на Аdidas

Автор: Пламена Кацарова 31 август 2019

Германският производител на спортни стоки променя стратегията си, като се фокусира върху производството на 3D принтирани модели и изграждане на по-малки автоматизирани фабрики

Преди близо век германският обущар Ади Даслер направи революция в спортните обувки. Днес гигантът за спортни стоки Adidas продава над 400 млн. чифта годишно по целия свят и продължава да диктува правилата на пазар на стойност десетки милиарди долари. Макар и по-малък от основния си конкурент Nike, Adidas иска да е няколко крачки напред в трансформацията на бизнеса. Германският производител на спортни стоки променя стратегията си, като се фокусира върху производството на 3D принтирани модели и изграждане на по-малки автоматизирани фабрики, като същевременно се опитва да отговори на нарастващото търсене на потребителите на екологично отговорна и устойчива мода.

Принтирайте ми чифт обувки, моля

През миналата година Adidas пусна в продажба нови маратонки, чиито подметки са направени чрез 3D принтиране. По този начин компанията иска да премине към нов етап в производството на спортни стоки.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души