С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Голямата революция на Аdidas

Автор: Пламена Кацарова 31 август 2019

Германският производител на спортни стоки променя стратегията си, като се фокусира върху производството на 3D принтирани модели и изграждане на по-малки автоматизирани фабрики

Преди близо век германският обущар Ади Даслер направи революция в спортните обувки. Днес гигантът за спортни стоки Adidas продава над 400 млн. чифта годишно по целия свят и продължава да диктува правилата на пазар на стойност десетки милиарди долари. Макар и по-малък от основния си конкурент Nike, Adidas иска да е няколко крачки напред в трансформацията на бизнеса. Германският производител на спортни стоки променя стратегията си, като се фокусира върху производството на 3D принтирани модели и изграждане на по-малки автоматизирани фабрики, като същевременно се опитва да отговори на нарастващото търсене на потребителите на екологично отговорна и устойчива мода.

Принтирайте ми чифт обувки, моля

През миналата година Adidas пусна в продажба нови маратонки, чиито подметки са направени чрез 3D принтиране. По този начин компанията иска да премине към нов етап в производството на спортни стоки.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Войната на капките за нос Продуктите срещу хрема са един от малкото сегменти, които бележат двуцифрен ръст в продажбите
Ускореният пулс на Ozone.bg Компанията за онлайн търговия Ozone.bg закупи последната останала верига физически магазини за видеоигри Pulsar