С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Bridgestone купува платформата за автонавигация TomTom Telematics за 910 млн. евро

Автор: Капитал 24 януари 2019

Сделката създава водеща компания за данни за автомобили

Bridgestone Europe, дъщерна компанията на Bridgestone Corporation, придобива телематичния бизнес на холандската компания TomTom за 910 млн. евро. Сделката ще обедини най-големия производител на гуми и каучукови изделия в света с водещия доставчик на дигитални решения за автопаркове в Европа, се казва в съобщението за подписването на споразумението.

Придобиването на TomTom Telematics ще даде допълнително предимство на Bridgestone по пътя й към затвърждаване на лидерската си позиция в мобилните решения в региона на Европа, Близкия изток и Африка. Освен това, достъпът до данните ще подобри виртуалното разработване и тестване на гуми на Bridgestone, както и иновациите при свързаните превозни средства, което би било в полза на всички клиенти.

Стратегически приоритет

Бъдещето на автомобилната индустрия е свързано с автономни, споделени и електрически превозни средства, което накара Bridgestone да определи решенията за дигитална мобилност и решенията за автопаркове като свой стратегически приоритет. В резултат на новите тенденции нараства значението на автопарковете над индивидуално притежаваните превозни средства за превоз на хора и стоки.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Контрабандата на цигари достигна най-ниското ниво от девет години Премиерът Бойко Борисов предупреди лекарите да не пишат фалшиви болнични
Alibaba зарадва инвеститорите със силен ръст на продажбите Приходите на компанията са нараснали с 42% през второто тримесечие, докато тези на конкурента ѝ Tencent бяха под очакванията