Регистрация

Henkel намалява прогнозата си за печалба

Автор: Пламена Кацарова 23 януари 2019 , 2 коментара

Това се дължи на факта, че инвестиционните разходи нарастват

Германският производител на перилни препарати Henkel предупреди, че рентабилността му ще намалее през 2019 г., тъй като увеличава инвестициите, за да стимулира растежа на "предизвикателните пазари". Слабата производителност миналата година също е оказала ефект, съобщава Financial Times. След новината акциите на компанията паднаха с повече от 10%, въпреки че групата заяви, че планира да раздаде по-големи дивиденти тази година.

Базираният в Дюселдорф производител на Persil и Loctite предупреди инвеститорите, че коригираният ръст на печалбата на акция ще бъде по-нисък, отколкото през 2018 г., което според предварителните данни е под собствените занижени цели на компанията.

Главният изпълнителен директор Ханс ван Байлен определи предстоящата година като "предизвикателна пазарна среда, характеризираща се с висока несигурност и волатилност, със смесена пазарна динамика и продължаващи насрещни влияния от валути и стоки".

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души