С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Новата година ще е трудна за Hyundai заради спад на продажбите в САЩ и Китай

Автор: Анина Сантова 04 януари 2019

Очаква се Hyundai и Kia да пуснат 13 нови или подобрени модели през 2019 г., за да компенсират забавянето

Южнокорейският автопроизводител Hyundai съобщи, че продажбите му през 2018 г. са били доста слаби. Като причина от компанията посочват търговската война, която поражда несигурност на основните пазари в САЩ и Китай, пише Reuters.

Опит за подобрение

В първото си новогодишно обръщение към служителите заместник-председателят на групата Ойсън Чунг обяви, че Hyundai и Kia ще пуснат 13 нови или усъвършенствани модели автомобили през 2019 г., по които са работили съвместно. Той също така обеща да завърши преструктурирането на втория по големина конгломерат в Южна Корея, което се очаква това да му спечели главния пост като ръководител на компанията, тъй като се очаква Чунг да наследи баща си Чунг Монг-ко, който управлява групата от осем години.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София